tirsdag 28. august 2012

Hei bloggen

Hei! Dette er da mitt aller første innlegg her på Blogspot.
Jeg er ei 16 år gammel jente, og går første året med medie og informasjonskunnskap, så det er dette min blogg kommer til å handle mest om. Jeg ser for meg at dette blir et spennende år med et kreativt, morsomt og lærerikt fag. Jeg har ikke så altfor mange forventninger, unntatt at dette kommer til å bli et spennende og morsom fag som er mer muntlig enn andre fag.
















Vårt første oppdrag i medie timene var å lage en video om oss selv, slik at klassen og læreren kunne lære å kjenne oss litt bedre. Dere kan se min film her:



Hadebra! vi snakkes, bloggen.

1 kommentar:

  1. Her har du det meste på plass. Fint at du bruker egne bilder og har lagt inn animasjonen. Jeg savner hypertekst.

    SvarSlett